Prve (i zadnje) upute

Datum održavanja: subota, 3. studenog 2018.

Lokacija: Mašimova škuja, Buzet (veliki šator vikenda tartufa)

Dragi lovci na tartuf, subota se bliži, vrijeme je da vas upoznamo s onoliko podataka koliko možemo. Dakle, okupljamo se u Buzetu, na Mašimovoj škuji, u šatoru vikenda tartufa, prijave počinju u 8:30 i traju do 9:45.

Pokušajte doći malo prije da izbjegnemo gužvu, a i da imamo vremena objasniti ovogodišnju komplikaciju :). Brifing počinje u 9:45. Do šatora je veliki parking na kojem možete parkirati vaše limene ljubimce, mjesta ima za sve. Nakon utrke, čeka vas topli obrok u šatoru, a neće nedostajati ni rakija i sličnih veselja. Vremenska prognoza je solidna, ali pripremite se na sve.

U 10:00 je start, startate na kronometar, prema startnim brojevima, od 1 do 50, u razmaku od 20 sekundi. Startni broj ćete si izvući na prijavama da bude sve pošteno. Odmah da vam otkrijemo, startati ćete bez bicikle.

Koncept je sljedeći: tartuf je sakriven u gradu Buzetu, a da biste pronašli gdje je, morati ćete sastaviti kartu koja se sastoji od 4 dijela. Jedan dio karte ćete dobiti u startnom paketu, drugi ćete pronaći pješke, trećeg ćete pronaći na biciklu, a četvrti ćete dobiti u cilju kad se vratite sa ostala tri.
Posebnost ovogodišnjeg izdanja je da postoje samo dvije obavezne kontrole, sve su ostale opcija. Svaka kontrola nosi određeni broj bodova, znači radi se o klasičnoj rogaine utrci. U prvom dijelu utrke pronalazite kontrole ucrtane na karti, a na njima ćete pronaći lokacije MTB kontrola i njihovu vrijednost u bodovima. Ukoliko pronađete uparene točke, dobiti ćete i bonus bodove.
Uglavnom, kad odradite treking, dolazite u cilj i prebacujete se na MTB. Kad i to završite, slažete kartu do tartufa i odlazite po njega, ostavite si barem 20 minuta za pronalazak tartufa.

Obavezna oprema se sastoji od sljedećeg:

  1. po jedan tartufarski pas (ili svinja) i lopatica po timu (pas i/ili svinja moraju imati ime, to se ime dodaje na ime tima),
  2. 2 bicikle,
  3. 2 kacige koje se moraju nositi samo na biciklu,
  4. 2 ruksaka (ne priznajemo pederuše, torbice, torbe, najlon vrećice nego isključivo ruksak koji se nosi na leđima),
  5. 2 mobilna telefona
  6. vodootporni flomaster ili kemijska olovka po timu (neka bude tanki, preciznost je bitna). Ustvari, uzmite dva/dvije, nikad se ne zna 🙂
  7. ravnalo
  8. prva pomoć,
  9. 2 čeone ili neke druge lampe (neće vam trebati po putu ali će nekima dobro doći kad budu probili time limit),

Utrka ima samo jedan time limit, a taj je 7 sati od starta pojedinog tima. Tim koji probije time limit biti će u poretku iza svih koji su ušli u cilj na vrijeme bez obzira na broj skupljenih kontrola.

Kako ćemo znati tko je pobijedio i ukupni poredak? Jednostavno, tim koji sa više pronađenih bodova uđe u cilj u kraćem vremenu biti će bolje rangiran. To naravno ne vrijedi za one timove koji na cilj dođu van limita.

Ove godine nagrađujemo tri prvoplasirana u ukupnom poretku te najbolji ženski i najbolji miješani tim (ili najbolji muški tim ako ukupno pobijedi mješoviti tim).

Vidimo se u subotu!

P.S. karte su plastične, ne trebate se brinuti o zaštiti od vode